TRÄNING

Riktigt skönt och roligt att träna idag. Kände bara av illamåendet lite, men förhoppningsvis är det på väg att försvinna nu.

Vi simmade utan linor, lite svårt att ha koll på var man befinner sig då när man simmar ryggsim, men det gick bra. Vi simmade med polobollar, passade till varandra samtidigt som vi trampade vatten i sidled ett antal längder. Tokjobbigt, men roligt. Vi drog också lappar med nummer och olika kombinationer som vi simmade efter. Typ 10*75, 4*50 och 8*25 var tre av lapparna vi fick upp. Roligt pass med andra ord. Kände mig dock lite otränad efter mitt uppehåll på två veckor och av förkylningen. Men det gick bra! Hoppas verkligen att skiten är på väg bort nu så jag kan komma igår lite mer ordentligt med träningen!

SIMBASSÄNGEN <3

Nu ska jag bädda ner mig i sängen så jag kan gå upp en lite mer normal tid imorn... vaknade ju 10.30 idag och det var ju alldeles för sent, för då hade ju hela dagen gått, kändes det som. Så idag blev det ingen teori gjord alls för att jag hade en annan grej att ordna med. Så imorn får det nog bli dubbelt med teori.

SOVGOTT
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0