Temptation

Eftersom att jag har punka på min cykel så måste låna mammas cykel för att ta mig till ICA, därifrån ska vi sen åka till Strängnäs och Dansbandskampen. Men på samma nyckelknippa som cykelnyckeln sitter på sitter också bilnyckeln. Det är ju inte liiiiiite frestande att ta den istället och köra själv, utan det är MYCKET frestande. Det blev ju inte mindre frestande nu när jag kollade ut genom fönstret och såg att det ragnade, men det verkade gå över snabbt. Kan ju hoppas!

NEJ ERICA, du FÅR INTE köra själv än!

Vet inte vad jag ska ha på mig på dit- och hemvägen heller, man kan väl inte ha mjukisbyxor? Man ska ju trots allt gå bland en massa uppklädda människor. Jag får ta ett varv och rota genom garderoben... som jag för övrigt måste uppdatera lite tror jag. Klädpengar i julklapp - JATACK! :)

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0