New Moon

Som jag har längtat efter den filmen och igår såg jag den. Jag och Nattiz grät ikapp medan Sara försökte trösta oss. HIHI. Nejdå, så farligt var det inte. Kunde blivit, men jag lyckades få tårarna att fastna i ögonvrån. Vi hade i alla fall jätteroligt, både åt varandra och åt resten av publiken. Publiken bestod mestadels av tjejer, förståligt då varulvspojkarna hade mycket mycket fina kroppar! Bruna och mycket fina muskler både fram och bak... Dreglvarning. Edward, hade ju ingen dåligryggtavla han heller... Det var med andra ord mycket fniss och många suckar inne i salongen. Jag kom på mig själv med att le för mig själv mest hela tiden. HAHA, helt sjukt!

Filmen tyckte jag var mycket bra. Inte alls så dålig som Torsten beskrev den i Kuriern. Jag bara kände Bellas ångest när hon blev lämnad, kände Edwads ångest för att han lämnade henne och för vad som hände med Jasper och att han inte rikigt vill ta hennes själ. Älskar filmen helt enkelt! Även om det är jobbiga delar i den, sorg och längtan och ångest och sånt. Tokbra! Vill se igen... när kommer den på DVD?! HHAHA!

Bella + Edward...

PUSS


Kommentarer
Leia ♥

Hej, hur är det idag? :D

2009-11-23 @ 15:13:01
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0