Mörkerkörning

Blev inte fullständigt skitsnack idag om mitt pluggande, jag läste duktigt igenom mina anteckningar och läste två kapitel. Sen tänkte jag börja läsa igenom hela boken, men då bestämde jag mig för att köra bil istället. Pappa frågade ju. Mörkerkörning. Det gick tokbra, tycker jag själv i alla fall. Jag är nöjd med min insats och det lät på mor och far att dom också var nöjda. Dom drog i alla fall upp hur det hade varit för bara några månader sen och när jag precis började övningsköra för typ 3 år sen. Jag skulle INTE kör i mörker, skulle INTE köra på hösten/vintern, skulle INTE köra när det är halt, skulle BARA köra på sommaren. Och nu tar jag körkortet på VINTERN. Eller ja, det är ju mer vinter än sommar nu... HAHA. Det är mörkt halva dagarna nu, det blir väl halt snart och snön lär väl komma någon gång. Jag är iktigt duktig! HIHI!

Funderar dock på att ta en lektion där jag kör i mörker. Har ju lilla uppkörningen bokad, men det kanske är bra att ta en extra lektion för att bli mer säker och för att rätta till eventuella småfel. Och då är väl en mörkerörning perfekt?!

Kämpa på!

SOVGOTT
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0