Måndag

Hade väckarklockan på 8.30 idag och klockan 9 var jag uppe ur sängen. Jobbigt, men ändå skönt på nått sätt, annars hade jag väl gått upp vid 10 halv 11. Började i alla fall att ringa om ett jobb, ringandet gick bra och nufår vi se hur det går med det. Åt sen frukost, duschade och drog sen till Krekolas och gjorde det 4 första testerna, tog med mig resultaten hem och ska läsa lite mer, jag har inte riktigt kommit igång med läsningen idag... slarvigt. Får ta bättre tag imorn efter jobbet.

Tog en långpromenad på eftermiddagen. Skönt att i alla fall försöka rensa tankarna, men det gick ju sådär. Skönt att gå och få frisk luft i alla fall.

Jag kan bara inte släppa detta, men VARFÖR gick inte Highlights vidare i Dansbandskampen??? HAHAHAH xD

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0