Lördag

Undrar varför jag igår inte skrev om idiotetn som backade i rondellen? Vi hade varit vid Elon och skulle sen ut mot Tuna Park och i rondellen så är det en idiot som börjar backa tillbaka IN I rondellen. Snyggt jobbat. Och så hade jag glömt att jag hade parkeringslyset på och inte halvljuset, men det var en snäll bilist som ljustutade på mig och då fixade jag det direkt. Men är fortfarande lite fundersam över hur man får för sig att backa in i en rondell?

I eftermiddag bär det av till Strängnäs igen. Till världens roligaste jobb! Buffenisse! Som jag har tjatat om detta jobb. Denna glada stämmning, uppiggande musik och alla glada och trevliga människor som jobbar och dom som kommer och äter. UNDERBART!

Grattis Måns på födelsedagen! Och grattis till SM-silvret på 200 fjäril! :)

Ha en bra dag!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0