Fryser och ont i halsen

Har inte tid att vara sjuk, inte idag i alla fall. Ska ju jobba ikväll! Frysningen kommer gå över när jag hoppar in i duschen, det är halsen som är lite jobbig. Jag får lägga mig i soffan och vila lite, lösa lite korsord, Tack Tobias som introducerade mig för korsordets värld.

Det ska bli skönt och kul att jobba ikväll! SOm jag sagt tidigare så är det som att världen runt omkring försvinner för en stund. Det enda man tänker på när man jobbar är att det ska se snyggt ut, man ska vara glad och trevlig och ha kul, i alla fall känner jag så. Det är underbart. Älskar mitt jobb!

Nu ska jag lyssna klart på melodikrysset och sen funderar jag på om jag ska ta duschen eller om jag gör det senare. Det är vilket som. HAHA!

Ha en bra dag!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0