Frusen

Sitter i soffan i mjukisbyxor och mjukiströja och min egenstickade sjal i milano. Den värmer riktigt skönt om halsen. Ändå fryser jag. Usch, jag gillar inte vintern... man skulle ha katten i knät kanske. Eller någons varma armar och krypa in i. Jaja, drömma går ju. Annars ställer man sig i en varm och mysig dusch, det ska jag nog ta och göra efter maten. Får inte glömma att ge händerna ett tjockt lager lotion heller... dom är torra så det nästan knastrar om dom. Fulla med småsår är dom också, det svider.

Var en sväng och jobba idag. Eftersom att jag inte har lagat min punkteringen än så fick jag snällt gå dit. Det tog 40 minuter. Jag lär ju aldrig laga punkteringen själv för att jag inte kan, måste lära mig det (anteckning till att-lära-mig-listan), så jag måste be pappa snällt, igen, om han vill fixa det. Men det var rätt skönt att gå den biten. Frisk luft och motion ska ju vara nyttigt har jag hört.

Vill ha mat nu så jag kan hoppa in duschen! Jag fryyyyyser!!!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0