EMDmys och NewMoonspecial

Var och handlade med mor och far förut, jag passade på att övningsköra och det gick bra, parkeringen blev lite sen, men jag var innanför rutan.

Hade lite kul vid köttdisken och han som jobbade stod också och fnissade lite. Okej, jag hade väldigt roligt åt det. HAHA!

En annan grej som tvingade med mig till Ica var, förutom att jag trivs där, att köpa EMDs julskiva. Den är faktiskt väldigt bra, men nu har jag lyssnat ett var på den så nu får jag väl packa undan den ett par veckor, man kan väl inte sitta och lyssna på julmusik när inte ens halva november har gått, eller? Nä, jag tycker nog inte det, men det är myyyysigt!

Jag fick också tidningen Klick med mig hem, det var en hel bilaga om New Moon. Var ju bara tvungen att ha den och lösa. Det stod väl egentligen inte så mycket intressant, var mest biler och litelitelite text om de tre huvudskådespelarna Robert, Kristen och Taylor. Jag tror filmen kommer vara toppenbra och jag toooklängtar till den 21 då jag ska gå och se den med Sara och Nattiz! UNDERBART! Måste nog packa med mig en näsduk eller två.... HAHA!

Ska nog försöka läsa kapitlet Bilen och kapitlet Kompleteringar i Körkortsboken idag också. Om jag orkar.

Nu, läsa vidare i tidningen Klick!

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0