Dansbandskampen 7/11

Hemkommer lagom till Skicka-vidare-till-nästa-progam. Zekes fick sin andra guldstjärna och går direkt till finalen. Date går vidare till nästa lördag, HOPPAS DOM FÅR EN STJÄRNA TILL DÅ! Det andra bandet till nästa vecka blev Torgy Melins. Nästa vecka kommer också Highlights, BRA!

Jobbet gick bra, dock tog potatisgratängen slut så några gäster blev utan, och en del av dom blev riktigt sura, andra sa bara okej och tog mer potatis istället. Så kan det bli. Men jag skötte mig bra, som vanligt och det är alltid lika kul. Idag fick jag äntligen en ägghalva också, eller tre. HAHA! Och underbart god fruktsallad och vaniljsås.

Nu ska jag bädda ner mig och kolla på Desperate Hours.

SOVGOTT
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0