Sweeney Todd!

Sitter och kollar på Sweeney Todd. Johnny Depp är ju en för jäkla bra skådespelare! Han kan allt, sjunga, skådespela och han kan säkert spela gitarr också. Mycket bra! Sweeney Todd är ju lite äcklig också. Filmen alltså. Jag vet att det är fejk och det syns ganska tydligt, men ändå är det lite äckligt!

Samtidigt som jag sitter och kollar in filmen så sitter jag med mina studentskor på mig. Dom måste gås in så jag inte får allt för stora skavsår och så att dom sitter perfekt på foten. Det är nära nu! Tre veckor! UNDERBART! I och för sig vet jag inte riktigt vad jag ska göra sen... eller jo, jag har väl funderingar. Plus! Att jag måste ta detta körkort också! Jag måste få bort rädslan! Jag KAN köra! Bara jag inte tänker! Och då menar jag med dragläget! Jag körde lite med Karin och kom då på SJÄLV att man INTE SKA TÄNKA på hur man gör, utan känna. Jag har inte fått in det i hjärnan när folk har sagt det till mig, utan nu när jag kom det själv så kanske det kommer att gå bättre. Vi får se! Men jag tror det!

Nä nu ska jag kolla vidare på filmen! Vi hörs!

SOVGOTT
KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0