Slapptslapptslappt

Idag hade jag inte behövt gå upp ur sängen överhuvudtaget! Jag tänkte att jag åker till Bettans lektion som börjar vid 10 och kollar mitt betyg och vad jag fick på MVG-uppgiften, och vad fink jag veta, jo att jag inte hade bifogat den när jag skickade den. Så då åkte jag hem och skickade om den och jag behövde inte komma mer på den lektionen.

Sen var det religionen, som jag verkligen trodde att i behövde gå på. Men då sa hon, ni som inte har något att göra kan sluta. Så det var inget annat att göra än att gå hem. För jag hde ju ingen engelska. Men jag klagar inte. HAHAH! Jag tog en runda på Tuna Park för att leta efter en kofta eller bolero eller något till studenten, om det blir kallt. Hittade inget där så jag drog till Stan men hittade inget där heller. Alltså, det SKA inte regna på Studenten! Det borde förbjudas! Bara för det kommer det väl att tokregna. Jag får leta vidare helt enkelt.

Efter jag hade varit på stan drog jag hem och drog på mig bikinin och la mig på studsmattan för att sola. Riktigt härligt! Men jag lyckades bränna mig liiite lite, det syns knappt. Men nu är jag på god väg att bli brun och snygg till studenten! Det är en vecka och 6 dagar kvar nu! Final countdown!

Imorn ska jag med Karin till Idrotten. Frivilligt. Bara hon och jag. Vad mysigt vi ska ha det! HIHI!

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0