Laserdome och Middag på Ming Palace

Klassens dag idag. För drickspengarna vi har tjänat ihop åkte vi till Stockholm för att spela Laserdome! Tokroligt! Jag var i det vinnande, Röda laget! Det var jag, Karin, Louise, Hero och Lasse. Bästa laget! HAHA! Riktigt roligt! Andra omgången kom det flera småkillar. Dom såg man knappt, dom kröp efter golvet och sköt en i ryggen. Ändå vann vi! Riktigt roligt!

På hemvägen åkte vi förbi Taxingeslott och åt kakor, eller jag åt macka och kaka. Kakan var inte så god. Men den slank ner.

Och nu på kvällen bar det av ner till stan och Ming Palace. Där det blev Thai Kyckling. Mumsigt! Mycket trevligt kväll! Och dag.

Nu är jag helt trött. Mätt och trött. Jag kommer sova gott ikväll. Men först ska jag kolla på Karate Kid, eller om jag kollar klart där jag slutade på Fantomen på operan. Får se.

SOVGOTT
KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0