Långhelgen

Då är långhelgen slut för denna gång. Riktigt slappt har det varit.

Torsdagen spenderade jag eftermiddagen hos mormor med mamma och pappa. Trevligt. Det var 15 grader i Bråviken, på ytan. Snart badväder! ;D

Fredagen spenderade jag nästan hela dagen med klassen, eller i bilen kanske är rätt ord. Laserdome i Stockholm med felåkningar både dit och hem. Och sen middag på Ming Palace på kvällen. Riktigt trevligt!

Lördagen var jag hemma. Och på kvällen gick jag med Jonathan och bror Micke på Änglar och Demoner. Jag gillade den mycket. Men då har jag inte läst boken. Funderar på att kanske göra det. Men då måste jag tänka bort filmen tror jag. För jag läser boken Fantomen på Operan nu, och den är inte samma som filmen, så jag försöker koppla bort den.

Söndagen har jag solat, solat och solat. Legat på studsmattan och glassat! Riktigt härligt! Men sen kom regnet. Mysigt att sitta under taket och lyssna på smattret och läsa Fantomen på Operan. Och dagen avslutas nu med X-Men - The Last Stand.

Mindre än två veckor kvar till STUDENTEN! HÄRLIGT!!!

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0