Rätt låt vann

Ja jag hade ju mina favoriter och en av dom vann ju, Malena Ernman. Det kändes väldigt skönt! Men jag kan inte riktigt smälta att Caroline Af Ugglas kom 2a. Mumsmums kom ju bara 4a, men EMD kom 3a. Heat kom dock på tok för långt ner, kommer inte ihåg vilken plats, men dom kom i på top 4 listan i mitt hjärta! Jag hade ju Malena, Måns "Mumsmums", HEAT och EMD.

Det har varit en mysig kväll. Jag och Schwester hemma själva. vi lagade wok, och jag höll på att bränna ner hela huset. Jag skulle ju slänga ner dom frysta grönsakerna i wokpannan och det skvätte olja och helt plötsligt började det brinna. Jag tog bort den från spisen och det brann lite på platten. Jag stängde av fläkten. Jag har ju fått lära mig att fettresterna i fläkten kan tändas och då smäller väl hela skiten. Men vi klarade oss bra. Inget allvarlig hände och det var inte jättemycket det brann. Inget blev bränt.

Satt precis och kollade på filmen Sin City. Men Linda bytte kanal. Det var en otroligt konstig och sjuk film. Svartvit och tråkig var den också. Jag fattade inget. Så nu är det Tllbaka till Kärleken med Ben Affleck. Får se om jag kollar klart på den eller inte. Eller om vi hittar på något annat.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0