Onsdag

Idag gjordes det Wallenbergare på matoden. Och så var det mandelpotatismos till, med persilja. RIKTIGT GOTT! MUMSMUMS. Sen så hade vi gjort äppelpaj och vaniljsås. Det är bra att man går hotell- och restaurang. Man får ju äta så mycket gott. HIhi!

Sen så vet ni?! Jag har köpt ett par nya JEANS. Det händer inte ofta. Dom är skitsnygga! Det finns snygga grejer! Nu måste jag bara hitta nya tröjer, nya skor, nya toppar... och så vidare. Ni fattar. Jag hittar snygga grejer då och då. Och det var utan mina shoppingcoachar. HIhihi! Ni vet väl vilka ni är :)

En solig och fin dag annars. Riktigt soligt. Nu känns det som att våren är på g. På riktigt.

KRAM



Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

Heheh jaa det vet vi (; Och omg liksom du köpte jeans på egen hand! ;D

2009-03-18 @ 20:39:36
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0