Lotus och Maskinen

Igår bar det av till Krogen, Lotus närmare bestämt. Andra gången för mig där. jag var där med Nattiz och Camilla. RIKTIGIT KUL! Tokkul! Bra stämmning, musik och underbara vänner. Tack för en rolig kväll!

Ikväll blir det sitta och glo på MELODIFESTIVALEN! FINAL ju! HAHA! Jag har mina favoriter, HEAT, Måns "Mums mums" Zelmerlöw och Malena Ernman. Good luck säger jag! Jag kommer nog inte rösta, som vanligt då. Jag sitter bara och håller tummarna!

Jag ska också köra lite bil idag. Ända till Hällby. Så håll er borta från vägen! HAHAH! Nejdå, jag har faktiskt ganska bra kontroll nu. Så så farligt är det inte. Men önska mig lycka till! :)

Ha en bra dag!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0