Garderobsrensning och garderobsflyttning

Idag bestämde jag mig för att rensa ut mina försmå, fula och gamla kläder. Inte för att det blev så mycket att plocka ur, i och för sig så kanske det beror på att det mesta av mina grejer låg i tvätten och för att det mesta av mina grejer är sånt som man inte har på sig utom när man är hemma, och dom grejerna vill man ju inte kasta. Men det blev en liten hög och jag ska väl gå igenom mina kläder en gång till snart, när allt finns på plats.

Sen så flyttade jag min garderob också, eller pappa gjorde, så nu ser jag in i den, förut hade jag inget ljus in i den, det var bara mörkt, och nu lyser taklampan in i den när man öppnar dörren.

Och sist men inte minst så fick jag upp min spegel på väggen också. Nu slipper jag springa upp till badrummet, två våningar upp, för att spegla mig. Nu måste jag köpa nya fräscha kläder. Vilket år som helst.

Jag passade på att dammsuga golvet efter allt också. Skönt med rent golv, ska väl byta lakan också. Riktigt mys.

Min kväll fortsätter nu med mat, eventuellt Bones (om jag hinner med det), och sen är det dax för ännu en Beck-film med Dusch i 10-nyheterna. Sova.

Ledig imorn! Men då måste jag göra arbetsmiljöpappret vi fick förra veckan, och så kanske jag ska börja med arbetet om Rom, spriten alltså, vi fick uppgiften på bartekniken. Och såklart så måste jag göra matten... har prov på onsdag. HEMSKT! Måste klara det! Sen är det bara att repetera allt från kapitel 1 till 5. USCH! Nationella närmar sig med stormsteg. PLUGGAPLUGGAPLUGGA!

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0