ESS sprint

Var ner på stan och köpte present till bror, samtidigt  var mamma och tränade på nautilus. Jag och Linda drog dit när vi var klara och då var det tävling där. ESS-sprint. Shit vilket sug jag fick av att börja träna igen. Men samtidigt kände jag att jag inte vill. Jag har lite kluvna känslor. Jag får nöja mig med att gå på tävlingar. Det är kul det också. Sitta i simhallen i värmen och känna spänningen och glädjen. Rikgit kul! Saknar!

Saknar dig också! Varför har det blivit så här och varför gör ingen något åt det? Det kanske inte är meningen att det ska vara på något annat sätt, vi kanske har haft vårat. Jag är fan helt jävla besatt ju! Varför tänker jag ens på detta? Du gör säkert inte det! Jag får väl göra något åt det! Men återigen... jag är för feg! FAN! Måste sluta deppa! Släpp det eller gör något åt det Erica! 

Äh! Måste kanske ta tag i svenskan! Någon som läst ellser sett Män som hatar kvinnor? Vad är budskapet? Jag är sämst på att hitts sånt, och jag måste ha reda på det innan imorn! jag vet att jag är i sista minuten... men jag behöver hjälp!! 

KRAM 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0