Chock

Igår hände det för fösta gången, igår var inte min dag, jo, kvällen var min kväll, men dagen, nejnejnej. Jag började kl 11, då skulle jag ha prov i arbetsmiljö. Men när kl var 11.05 var jag fortfarande hemma. Jag trodde stenhårt på att klockan var halv 10, jag vet inte varför jag kände så, men så helt plötsligt slog det mig att klockan kunde vara mer och då var hon 11.05. Jag kastar mig upp på cykeln, jag minns då inte om jag hade stängt av TVn eller om jag låst dörren, men det visade sig att jag hade gjort det. Jag var i skolan 11.17, vilket betyder 17 minuter sen. Jag fick komma in. TUR jag har! Och jag tror provet gick bra.

Sen så hade vi idrott, livräddning i simhallen. Det gick bra, det jobbiga var när jag skulle hem. Jag var trött, jag skulle upp för uppförsbacken, kramp i luftrören. Sen är det raka vägen, och lagom till jag har lugnat ner mig kommer nästa backe. Kramp i luftrören. Sen in i duschen, stressstress. Jag stressade typ hela dagen.

Men sen började ju Hamlet. Riktigt kul. Så dagen slutade bra.

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0