Tisdag, 4 dagar kvar

Arbetsförmedlingesinfon var bra. Måste leta jobb, leta inom sig själv vad man vill jobba med, Det är så mycket att tänka på. Första jobbet kan vara vilket jobb som helst. Bara man får in en fot. Och så kanske man vill omutbilda sig, eller utbilda sig vidare. Mycket att tänka på...

Ikväll är det middag med alla HR3orna. Sen blir det kanske en sväng till Grappa. Får se. Jag ska nog gå och lägga mig rätt tidigt ikväll, tidigare än kl 2 i alla fall.... Helst innan 12! HAHAH!

Funderar på om jag ska baka wienerbröd idag och frysa in.... eller om jag ska fortsätta med städningen idag och baka imorn eller på torsdag. Gillar inte att städa... tråkigt, tråkigt. Men det måste göras. Måste se snyggt ut på Studenten. Men jag har ju ingenstans att göra av all min skit, alla mina grejer menar jag. Så en byrå eller ett skåp i studentpresent vore fint. 4 dagar kvar nu! Kanske ska resa tältet idag... många val nu!

Ha en fortsatt bra dag i regnet!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0