Sol/regn

Idag har vi haft växlande regnighet, med inslag av sol. I alla fall hade vi det på förmiddagen och tidigt eftermiddag. Men nu framåt kvällen, sen eftermiddag, så slog solen undan regnmolnen och det blev varmt och skönt. Sara ringde och frågade om jag ville vara med henne och Jocke och spela frisbeegolf, och det ville jag ju. RIktigt kul var det! Snart kan vi hela nya banan. Och såklart vann jag. HIhi! I och för sig så har jag ju spelat fler gånger, men ändå, jag vann. Varm och svettig blev jag också, kan den riktiga sommaren vara på väg nu?

Ikväll kommer syskonen hem också. Och jag vill nog inte veta hur bruna dom är, men jag kommer ju inte missa det direkt. Usch vad jag är avundsjuk på dom! Inte på bussresan i och för sig, för jag hade hellre flugit än åka i två dygn med buss, trångt och jävligt. Men resan till solen och värmen! Jag får väl ta och åka iväg själv till hösten, när jag har jobbat ihop lite mer pengar.

Men ha nu en trevlig söndagkväll!
Sovgott!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0