Regn och lager 157

Imorse sken solen och vi var påväg till Lager 157. Där hittade jag ingenting... på den ena avdelningen var det som att åka tillbaka i tiden... stora kläder i fula färger, gult, oragnde, brunt... blandat. Fultfultfult. Så det är bara att leta vidare efter en bröllpsklänning... Jag får ha på mig vad jag vill, men jag vill ju vara lite uppklädd på Alex stora Dag!

Medan vi går där inne så börjar det regna... jag blev inte förvånad. Just nu är jag inne i en period där jag inte ser det fina vädret... det ska bli fint nästa vecka men till helgen skulle det bli regn igen och jag såg bara regnet framför mig.... jag såg inte solen och värmen. Snacka om att vara deppad av regnet och syskonens resa. Jag ska försöka glömma regnet och tänka på solen!

Men nu är det dax att sova!
SOVGOTT
KRAM


Kommentarer
Alexandra

Hejsan lilla gumsan ja du får ha på dig vad du vill hittar du inget för du vell gå naken haha :D vi var hos prästen igår, valde psalmer och sånt :D fick öva lite på att säga ja skit roligt :D saknar dej massor skulle ju ha tittat förbi när ni nästan var hemma hos oss ju :D men men saknar dej massor ses snart :D

2009-06-19 @ 00:18:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0