Nu har dom åkt

Imorse kl 5-20 blev jag väckt och åkte upp till Stålfors där jag vinkade av Linda och Micke. Var hemma igen runt kvart i 7 och bäddade direkt ner mig i sängen igen. Vaknade sen vid kl 9, skulle egentligen gå upp vid halv 9 så att jag skulle hinna med och duscha och så innan jag skulle träffa Sara. Men såklart försov jag mig och fick skjuta på träffen en halvtimme. Vilket inte var några problem.

Vi träffades nere i Vilsta och gick runt där och kikade på marknaden. Hittade ett jättefint fickur. Köpte den inte för att det var en ful bild på en älg på framsidan. Jag blev riktigt besviken. Jag hade velat ha en helt blank. Det var inte kul, jag gillade den verkligen annars.

Efter ett tag kom Anna och gjorde oss sällskap. Trevligttrevligt! Vi gick då ett varv till.

Nu har småbarnen lämnat Sverige också. Usch vad fuskit! Var är solen här hemma då?

Nu ska jag halvsova vidare till Rasmus på Luffen.
KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0