Trosa

Idag har familjen, och jag, varit i vackra Trosa. Solen sken och det var varmt. Vackra gator och vackra pormenader ut med ån, med alla småbåtar i. Den vackra hamnen med de lite större båtarna. God mat, det smakar fortfarande vitlök i munnen efter tzatzikin, som jag åt tillsammans med kycklingspett och fläskkarrespett och pommes. Gottgott. Vi tog också en sväng med det blå tåget runt stan.

Sen åkte vi till Trosa havsbad. Vid campingen. Inte så stort, jag trodde det skulle vara mer klippor och/eller sand. Men det var mysigt. Lite friskt i vattnet, men som vanligt låg jag i längst. Jag tror jag var fisk eller något annat vatten djur i mitt föra liv.

Har precis kollat på filmen Jägarna. En svensk film. En fruktansvärd film. Mord och mord och tjuvjakt och poliser som är blinda. Riktigt bra var den. Men jobbig.

Nu ska jag sova, imorn blir det en skojig dag! HAHA!

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0