Torsdag

Cafedag idag på jobbet. Rågsiktskaka, sallad, rödbetssallad, köttbullar, tomat, gurka och ost. Mycket smaskigt. Det tyckte alla som åt det ockå. Nu ska jag bara fundera ut vad jag ska göra nästa vecka. Förslag?

Det har varit riktgtigt hett idag också. Jag trodde jag skulle svimma eller nått när jag satt ute och pratade med tanterna, jag satt i solen. Svetten rann bokstavligt på benet.... det ända jag hade i huvudet var BADA! Men då hade jag ju drygt två timmar kvar att jobba. Så det var bara att härda ut. Men direkt när jag kom hem åkte bikinin på och jag hoppade på cykeln och framme i Vilsta blev det hopp i plurret med en gång. Riktigt skönt! Det hade jag längtat efter HELA dagen! Men när jag kom hem var jag ju lika varm igen som jag var innan jag åkte.

It's all coming back to me now...

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0