Torsdag

Igår när jag körde till mormor så fick jag motorstopp på två ställen. En gång, eller snare fyra gåner i stora sundby, dr jag stannade mitt ute i gatan och det kom bilar från bägge hållen. Men jag överlevde. Sen fick jag innan en rondell, men det gick bra. Jag får inte stressa upp mig.

Sen blev det kaka och saft hos mormor som fyllde år. Trevligt. Sen gick vi ner till bråviken och badade. Lite äckligt vatten är det där, och kallt. Men jag behövde bada. Blålera är väl nyttigt för kroppen? HAHA!

På vägen hem åkte vi förbi hos Anders och Irene på landet och vi var inte hemma igen förens vid halv tolv... ochjag somnade direkt.

Idag var det sista dagen på jobbet. Jag hade gjort matjesillröra och ha på mackan. Och när jag har jobbat tidigare så har det kommit 10 personer som mest och idag kände jag på mig att idag kommer det MÅNGA. För att dom har fått reda på att det är  min sista gång. Och självklart. Det kommer 16 pers. Mackorna räckte ju som tur var. Men bara för att det var min sista gång så kommer alla som brukade komma förra året, många av dom har jag inte sett i år alls. Det var ju bara kul, men jag blev lite stressad när jag såg att det kom fler och fler. Sen var det ju två som inte ville ha sillmacka, så dom fick ostmacka. Med massor av gurka och tomat. Och så var ju brödet jag hade valt för hårt också... men det kände jag själv. Men jag tror dom var nöjda ändå. Jag fick ju lite extra pengar som dom skrammalde ihop. Väldigt snällt av dom. Dom pengarna går raka vägen till körkortet.

Nu ska jag ha semester en vecka och sen är jag arbetslös på riktigt... måste börja ta tag i mitt liv nu!

Ha en trevlig kväll!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0