Tisdag

SOm vanligt tog det emot att gå upp i morse. Idag kanske det var liite värre, eftersom att jag hade bestämmt mig för att ta tag i städningen... som jag kanske skulle ha börjat med för lääänge sen. Städa är verkligen det absolut värsta jag vet. Och att skala potatis. Men det skulle jag ju inte göra idag.

Jag började med att torka borden och stolarna. Och alla dessa bords- och stolsben. Det var när jag började med benen som allt började känns förjävligt. Svettig och trött. Trångt. Varmt. Ja ni fattar kanske kombinationen av dessa faktorer. Fruktansvärt. Stolarna gick sen inte att hänga upp på bordet ordentligt så jag fick ju torka golvet runt stolarna och så fickjag flytta på dom. Det blev samtidigt varmare och varmare och så kändes det som om rummet krympte hela tiden. Nej, när jag hittar en kille så måste han gilla att städa... i alla fall mer än vad jag gör. För annars blir det nog aldrig gjort hemma hos mig i framtiden. HAHAHA!

Helt klar med städningen blev jag ju inte heller.... jag måste fortsätta imorn. Men då är det bara att våttorka stengolvet, inte så mycket som står i vägen där. Sen så måste jag fixa toaletterna. Handla och göra ett besök i Fors. Får inte glömma köpa hem nagellacksborttagning heller.

Nu ska jag göra klart mitt superbra personliga brev.
Ha en bra dag.
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0