Fredag

Jag hade ju bestämmt att jag skulle jobba idag istället för i tisdags, då jag kom hem från farfar. Men när mobilen väöckte mig i morse ville jag bara vända på huvudet och krypa längre in under täcket. Tur att jag inte gjorde det för idag ringde det en person som ville veta något ur Biblen. Jag kan inte Bibeln. Hoppas att personen fick tag på kyrkoherden. Annars så pitsade jag kyrksilver idag. Det blev rätt snyggt för att vara första gången jag putsar silversaker. Jag har aldrig gjort det förut. Jag lär mig visst nya saker varje dag. Eller nästan varje dag i alla fall.

På hemvägen så var det motvind, jag blev svettig, var hungrig och så satt inte mp3lurarna kvar i öronen. Kan det bli mer frustrerande? Jag var såå förbannad. Så jag var tvungen att stanna ute och gosa med katten innan jag gick in för att få ett utbrott. Och det funkade. HHAAHA!

Efter lunchen, som är klar snart hoppas jag, så skaj ag köra Micke till Gillberga och sen köra till Ärla för att hämta Linda.

Nej, nu ska jag tävla om en BMW Cabriolet.

Ha en bra dag!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0