Vad blir det för mat?

Just nu sitter jag och väntar på att programmet med per Morberg ska börja. Han är ju så otroligt rolig när han håller på i köket. Duktig är han ju också. Det är cirka en kvart kvar nu.

Till mat åt jag själv pasta och köttfärssås. Det är väl det enda jag har ätit idag, eller nej, jag har ätit två brödbullar också. Jag har inte ätit mycket idag, men jag har ju inte varit så hungrig heller så vad skulle jag ha gjort? Jag orkade heller inte fixa något.

Shit vilken jobbig hosta jag har fått, jag hostar bara luft. Men det kittlar som tusan i halsen.

Idag har jag inte gjort mycket vettigt, jag kollade upp lite engelska ord, från läxan vi hade, Om slaveriet Det gick sådär, men jag kollade i alla fall. Sen så har jag kollat på Eva&Adam, Skönheten och Odjuret och Bert avsnitt 5-8. Och nu som sagt sitter jag och väntar på att Vad blir det för mat ska börja. 

Sovgott!
KRAM 


Kommentarer
Sara

Vad skulle du annars hosta? Än luft menar jag? Krya på dig!

2009-01-18 @ 10:03:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0