Söndagkväll

Jag är just nu på väg till sängen, men jag var ju tvungen att stänga av datorn, och då passar jag på, som alltid, att kolla mejlen och allt jag är medlem i. Shit vilken datanörd ja ghar blivit bara för att jag skaffade mig en egen dator.... men det kanske går över, vad vet jag. Det går väl i perioder.

På TV går Flight 93, men jag orkar inte titta på den, Micke spelar in den så jag kan kolla på den imorn istället, om han inte hinner ta bort den. Men jag får säga till honom att han inte får göra det.

Imorn är det som sagt prov. Jag tror att det kommer att gå bra. Det är ganska mycket grejer som egentligen är självklara saker, så jag tror inte att det ska bli några problem att klara provet.  Dagen imorn kommer att bli lång, jag har många lektioner och slutar sent, typ halv 5. Skitsegt. I hate mondays alá Katten Gustav.

Men nu ska jag ta mig till sängen, jag måste var utvilad imorn, så jag kan ta nya tag med allt, eller ja, då menar jag ju såklart projektarbetet. Fan vad jag vill bli av med det nu!

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0