Söndag

Nu var det söndag igeb och jag har haft en bra och trevlig helg. Mina Kusiner och farbror och faster har varit upp hit och hälsat på. Vi barn/ungdomar pratar inte så mycket, vi är väldigt blyga, lite tråkigt, men så kan det vara, vi träffas ju bara typ två gånger om året, men vi har haft det trevligt ändå. Vi har ju pratat och ätit god mat och så. En väldigt trevlig söndagmorgon, med en engelsk frukost och trevligt sällskap.

Men sen när dom åkte hem så blev det genast mycket tråkigare, segt och tråkigt. Vad gör man på en söndag egentligen? Söndagar är ju dagen före skolan... ångestdagen kan man väl säga. Man går upp sent, blir seg och får ont i huvudet och sen går man hemma som i en dimma. I och för sig så har jag pluggat lite, jag kollade på American History X. En otroligt, fruktansvärt hemsk, men bra film. Jag satt bara och blev förbannad, hur fan kan man tänka sånt? Jag fattar det inte. Jag blir upprörd! Och varför jag kollade på den var för att vi ska skriva en uppsats om den i engelskan.

Nu sitter jag och kollar handbollen och just nu står det 18-17 till Sverige mot Ungern.  HEJA SVERIGE!

Har ni haft en bra helg?

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0