Skolaskolaskolaskola

Imorn börjas det igen. Samtidigt som det ska bli skönt att få ordning på dagarna, veta vad man ska göra, så är det sååå himmla jobbigt att börja igen. Jag är såå trött på att gå i skolan... jag orkar inte mer... dessutom så har ja gju denna förbannade ångest över matten och projektarbetet. Det är dessa två ämnen som gör mig så nervös och stressad och orolig. Det är såå jobbigt. USCH!!! Projektet ska genomföras nästa fredag... sen v 10 är det sista lektionen med den... tror jag. Sen är det ämnet borta! Längtar dit! Men det är ju en del som ska göras! Jag måste gå förbi dagiset också. Jag får göra det i början på nästa vecka... Jag kommer ha så svårt att sova fram tills nästa vecka. Nej usch, jag måste försöka släppa det så jag kan sova i alla fall. Och denna matte. Jag har lite svårt med det just nu. Orkar inte. Jag ligger ett kapitel efter. Och jag som skulle jobba på lovet... FAN ta mig alltså! Jag får ju skylla mig själv!

Äsch, jag måste sluta detta jobbiga inlägg med att tala om att jag ska kolla på Drömkåken, en svenskfilm med Björn Skifs och Susanne Reuter. TOKROLIG och BRA film! HIhiih! ÄLSKAR DEN! =)

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0