Sjuk

Igår hade jag världens frossa från det att jag kom hem från skolan tills jag gick och la mig, sen låg jag där och frös och frös. Jag har legat och snurrat hela natten. Vaknade idag och trodde jag var helt bra igen, men nej. Kroppen kändes tung och huvudet ännu tyngre. Men nu när jaghar varit uppe ett tag så känns det bättre. Magen är lite konstig, den är väl lite hungrig, men jag kan inte äta, jag är inte hungrig. Det smakar sjuk i halsen och vatten smakar skit. Jag vill ha saft eller nått. Mycket godare.

Så idag blir det ingen skolgång för mig inte. Projektet kommer väl gå åt helvete. Våran handledare tycker vi har en för tunn projektmall. Vadå tunn?! Jag fattar inget. Det känns inte bra. Vi ska baka scones med femåringar på ett dagis. Karin har suttit och gjort ett recept med bilder så att barnen ska förstå hur man gör, och jag har gjort en liten undersökning. Jag har också pratat med en på dagiset. Jag gillar inte alls detta ämnet, projektarbete. Men bara vi blir godkända. Det är väl ändå typ världens lättaste projekt! Hur svårt ska det vara?! Det blir säkert bra.

Bara jag är frisk imorn! Annars får vi flytta på det och det vill jag helst inte! Men hur kul är det att smitta ner ett helt dagis? Inte såå kul va. Men vi får se hur jag mår imorn.

Nu ska jag försöka äta något, en brödkant eller nått. Sen ska jag kolla på Skönheten och odjuret.

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0