Mord i maten

Ikväll ska jag medverka i ett projektarbete, det är Jonathan och Christian som ska genomföra sitt projektarbete, Mord i maten. Dom fixar mat och sånt, men så har det skett ett mord mitt i allt ihop, mer vill jag inte säga nu, jag berättar mer senare ikväll eller imorn. Men det ska bli jättekul att få vara med. På fredag ska ju jag och Karin genomföra vårat Baka-med-barnprojekt. Det kommer nog också att gå bra.

Imorn har jag matteprov... på geometri. Topptrianglar, vinklar och likformigheter... och jag är heeeelt tom i bollen, jag förstår INGET! Det är verkligen tomt i min hjärna, det vill inte fastna. FYFAN säger jag bara... jag har halva geometrikapitlet kvar och sen så har jag halva kapitel 3 kvar också... jag är alltså på kapitel fyra nu, jag kommer inte på vad kapitel tre heter... men USCH!

På fredag har jag vinprov också, och det har jag knappt läst, men jag börjar med det imorn efter matteprvovet.

Igår beställde jag Twilightserien också... på ENGELSKA. Jag hade ju lite ångest om jag skulle ha dom på svenska eller engelska, men det blev på engelska. Så jag hoppas att dom kommer i veckan!

Nu ska jag hjälpa Jontahan med historien!

Ha en trevlig kväll!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0