Fredag

Det känns inte som att det är fredag idag, det har lixom varit helg ända sedan julafton. Men men, så kan det vara. Idag har jag kommit ut lite i alla fall, i och för sig så har ju inte hla dagen gått än, men Angelica fick med mig ner på stan en sanbbis. Men jag tog bussen dit, lat som jag är, men vadå?! Det är ju KALLLLLLT! Usch. Jag är nog mer en sommarmänniska. Visst, det är mysigt med vintern. Men jag gillar inte kylan. Jag vill lixom gå i bikini och flipfliop, helst barfota. Då trivs jag.

Idag skulle jag ju gått upp kl 9 också, men det sket sig. Jag var jävla trött från igår. Så jag sov till kl 10. Men nu, dom sista dagarna innan skolan börjar igen så är det andra bullar som gäller! Inte gå och lägga mig sent och sen gå upp kl 9, SENAST! Jag måste vända tillbaka dygnt! Inte för att jag har gått och lagt mig super sent, jag känne rju folk som har gått och lagt sig betydligt senare än jag, men för mig är det sent. Jag måste ju orka med den sista terminen nu. Matte B... det är det som jag är mest orolig över. Och jag som skulle räkna matte nu på lovet... jag har inte ens öppnat matteboken. Skäms på mig! Och så det dära projektet... de kommer gå åt helvete om jag inte jobbar något med det. Jag har alltså två ångestämnen i skolan, Matten och Projektarbetet. 
 
Pär är kul, det sa han att jag skulle skriva! Så nu har jag skrivit det. Hehe! :)

Ha en bra dag!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0