England

Gud vad jag saknar Chesterfield. Jag hoppas på att jag kan åka dit i höst. Saknar människorna där! Adam, Richard, Dave, Janet and Pete. Och så saknar jag staden. Underbar stad. Lagom stor. Och så är det inte sååå långt till det stora köpcentret i Sheffield, Meadowhall. SAKNAR SAKNAR!!!! Vill åka tillbaka! Vet inte hur jag ska ha råd... eftersom att det är bal och student. Så det gäller att spara. Och jobba. Spara och jobba. Och det ser jag fram emot. Det är en härlig känsla när jag kan göra något för pengar som jag har tjänat ihop helt själv! De tär en underbar känsla! Som med min dator till exempel. Den köpte jag för mina pengar. Toppenkänsla!

Vi hörs!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0