En tung sten

Har lyfts från mitt bröst. Nu känns allt lite lättare inför fredag. Jag och Karin gick till Förskolan idag. Vi pratade med någon där, men inte med henne jag har haft kontakt med. Men vi är välkomna på fredag. Så nu är det bara genomförandet kvar och det är kommer att gå skitbra. Och gör det inte det så går det åt helvete. Men jag tror att det kommer att gå super! Sen är det ju redovisning och rapportskrivning också. Men bara jag blir godkänd i ämnet så blir jag nöjd.

Idag fick vi reda på datumet för nationellaprovet i svenska b, uppsats, den 1/4, tror jag det var, bara för det så glömde jag bort datumet, men jag har för mig att det är då. Sen så har jag matte b nationella den 22/4. Engelska b vet jag inte när vi har. Svenska muntliga har vi antingen innan eller efter uppsatsen. Lycka till till mig säger jag!

Nu ska jag äta.
Ha de bra!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0