Bättre sent en aldrig

Min dag började lite dåligt, men den slutar bra. Jag har slappnat av lite och det kommer att bli jättegod mat; Rostbiff och potatisgratäng! MUMS!!!!! Sen så tänkte jag passa på att skriva upp mina höjdpunkter från 2008, (alla andra har ju typ gjort det, så varför inte jag också, hihi).

Höjdpunkter 2008
* Fick åka till England på praktik, det bästa som hänt mig någonsin. Jag har vuxit i mig själv.

* Engelsmännen kom hit, jag hade två av dom bästa boendes hos mig! Chaz och Adam. Två helt olika killar, men härliga, på sina sätt.

* Jag fyllde 18 år, inte så speciellt, men ändå 18 år! Nu fattas bara körkortet, men det fixar jag nu i vår istället, hoppas jag...

* Sommarlov och en vecka i Falkenberg. Underbar stad!

* Sista året på i skolan börjar, nedräkningen har börjat...

* Praktik på Statt, vilket slutar med att jag blir extra anställd! Underbart.

* Fick en körlektion i julklapp. Nu kan man kan komma igång... i och för sig så måste jag ju gå och boka in en tid också... Jag måste få arslet ur vagnen!

* Hade en underbar nyårsafton!

Det var väl det jag kunde komma på nu. Det är det som sitter kvar.


KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0