Sovatimme

Jag åkte hem tidigt från mitt första krogbesök. Jag kände mig lite ensam, alla var aspackade, utom jag of course. Jag kände inte alla som varmed så bra, så det hade känts bättre om någon jag kände mer hade varit med, jag tycker att det känns så fånigt att bara gå upp och dansa själv, jag är ju så pinsam. Det är väl egentligen bara att gå upp och göra det, men jag vågar inte. Jag är bara så pisnam ibland.

Men nästa gång, då blir det bättre. Jag visste ju heller inte vad som väntade, man kanske ska vara aspackad när man går in på krogen, men det känns ju väldigt dumt, man blir ju i värsta fall inte insläppt.

Men jag hade en trevlig föstakväll ute. Jag kan definitivt göra det igen. Jag ska nog lära mig detta med krogen också ska ni se! HAHAH!

SOVGOTT NU!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0