Söndag

Godeftermiddag alla. Söndag idag. Den jobbigaste dagen på veckan. Tråkigaste kanske man ska säga.

Men idag har jag i alla fall läst ut Twilight. Det tog mig en vecka. Måndag till Söndag. Lite nördigt kanske vissa kan tycka, men jag gillar att läsa och så fastnade jag i boken. Kunde eller ville inte lägga ifrån mig den. Älskar den! Nu har jag nästa bok, New Moon att börja med. Eller så kanske jag tar en Steig Larsson bok först. Vi får se.

Egentligen skulle jag behöva skriva min engleksa också, men jag vill inte. Det är så tråkigt att plugga, men jag MÅSTE! Jag gör det senare. Jag ska gå en promenad med mamma först... och så tänka jag spela Harry Potter. HAHAH! Jag gör allt för att slippa plugga... och uppsatsen/uppsatserna ska vara inlämnade senast fredag...

Vad gör man på en söndag egentligen?

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0