Skridskor

Idag är det tisdag igen, eller ja nu är tisdagen snart slut. Och jag har haft två lektioner idag. Först arbetesmiljö och sen idott. På idrotten åkte vi skridskor.... jag kände mig som Bambi på hal is. Skridskorna var ju inte dom bästa heller. Dom gled åt sidorna istället för framåt. Men det var kul.

Jag skulle ju pluggat när jag kom hem, men jag fastnade framför TV (som vanligt) och kollade på Melrose Place... så skulle jag också vilja bo, så som dom bor i serien. Verkar ju skitmysigt. Dom bor lixom ett helg gäng i samma hus och sen så känner alla alla och dom har en egen pool på innergården. HAHA! Jag blev jättesugen på att flytta hemifrån igår. Men jag måste ju faktiskt ha ett fast jobb först.

Sen var det ju typ Top Model säsong 1. HHAHAHA! Fan vad nördigt! Men jag kunde inte hjälpa det. Jag gillar inte att plugga... så är det!

Imorn ska vi åka till GRYTHYTTAN! YEY! Shit vad kul det ska bli. HIhi!

Men nu ska jag packa grejerna inför kvällen Friskis och Svettit pass, Kibox!

Träna Lugnt!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0