Sjuk?

Idag är det som sagt söndag och jag trodde att min hängighet berodde på att det var söndag, efter att ha sovit för länge, men det verkar inte som det.

Jag har ont i huvudet, halsen känns tjock och det gör lite ont och så fryser jag, fast att jag har både tröja och morgonrock. FAN säger jag bara! Jag har inte tid att vara sjuk! i och för sog så kan jag ju jobba med engelskn, men vafan. Orkar jag inte jobba med den så blir det ju inget gjort. VARFÖR sjuk? Bajs!

Jag ska nu kolla på Beck - Flickan i Jordkällaren och äta apelsin och sen sova. Hoppas jag frisknar till tills imorn!

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer
M A L I N

krya på dig!

2009-02-11 @ 17:57:57
URL: http://downfall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0