NORRKÖPING

Idag bar det av till mormor, som bor i Norrköping. Och jag skulle ju köra, en liten bit, men jag fick visst köra hela vägen och in i norrköping. Alltså, JAG KÖRDE HELA VÄGEN TILL NORRKÖPING! Det gcik väldans bra. Jag fick typ 6 motorstopp i Norrköping, jag blev så stressad av alla trafik och mamma som satt i baksätet. Men det gick jäkligt bra. Väldigt bra. Jag är väldigt stolt över mig själv. Jag behöver träna på nerväxlingar, skyltar och regler. Det är väl det som är på topplistan just nu. Övning ger färdighet!

Sen hos mormor fick vi mat, rosmarinkyckling och rostade rotfrukter. Mycket gott! Sen satt vi där och pratade, eller mamma och mormor pratade mest. Jag lyssnade typ bara. Sen blev det fika, WIENERBRÖD. OCh fytusan vad gott det är. Smaskigt! MUMS. Sånna måste jag baka någon gång!

Sen åkte vi hem. pappa körde. Jag lyssnade på musik. Myste i baksätet med en chokladkaka. HIhi!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0