Melodifestivalen och Hot Chick

Det kanske är ointressant att läsa om min lördagkväll, men vafan, jag vill dela med mig. Snällt va, hihi. Jag kollade i alla fall på Melodifestivalen och det var helt rätt att EMD gick vidare. Låten var bra, killarna är både chamiga och snygga. Så helt rätt. Sen gick Molly vidare och hon var också jätteduktig. Men jag vet inte, jag ville ju att BWO skulle gå vidare också. Deras låt var också bra, men jag är i alla fall nöjd med låtarna till finalen.

Efter melodifestivalen var det Hot Chick på TV4 som gällde. Shit vilken kul film. Riktigt rolig. Den var charmig, söt och urkul. Har ni inte sett den, se den. Den handlar om skolans snyggaste tjej (förvänande va) och en tjuv. Tjejen snor ett par örhängen och tappar det ena och tjuven hittar det och så dagen efter har deras kroppar bytit plats. De är fortfarande samma personen, bara det att deras kroppar har bytt plats.

Idag är det söndag. Och jag SKA plugga, engelska. Jag ska tjata på mig själv. Önska mig lycka till!
Vad ska du göra idag?

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0