Friluftsdag

Imorse hade jag valt att köra Core, Mage- och ryggträning. Fyfan vad jag har ont i magmusklerna nu. Och värre kommer det bli imorn. Och mina ben, närmast kroppen, dom ska vi inte tala om. Någon får komma och DRA mig ur sängen imorn. Gå i trappor imorn... ajajajajajaj. Så, nu är jag bered på det. Nu behöver jag inte gnälla så mycket imorn. Jo, det kommer jagnog göra i alla fall.

Sen på eftermiddagen så drog jag till Badhuset. Där träffade jag Emil, Zebbe och Tobbe. Jag hade väldigt kul. Fast det fanns ju inte så många snygga överkroppar att titta på. HAHAH! Bättre lycka nästa gång då. HIHI! Men det var kul.

Efter det så åkte jag hem och bäddade ner mig i soffan och läste Twilight. Shit, jag är fast säger jag bara! Bella har precis börjat fatta att Edward är en vampyr. Nu kommer det bli svårt att lägga ner boken... men jag måste... jag har ju ENGELSKAN. Bajs också.

Och imorn har jag svenskaföredrag... jag som HATAR att prata inför folk. USCH! Men jag måste ju, det är en förberedelse inför nationella sen. Så det är bara att bita i det sura äpplet och göra det bästa av det jag har.

Nu ska jag kolla vidare på Du är vad du äter.

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0