Fredag

Engelska- och mattelektionen gick bra. Jag var ensam med läraren... kul. Det var lite segt, men jag lyckades komma iväg tidigare från lektionen. Gud så tråkigt det var att sitta där själv. Jag kom ett tal framåt i alla fall.

På vägen hem, ända från  mattesalen till trappan utanför dörren hemma så tog jag bilder på lite allt möjligt. Så kul har jag på vägen hem. Och väl hemma sen så fastnade jag i soffan och kollade på Gilmore Girls. Riktigt mysigt. Med en kopp varmchoklad. HAHA! 

Idag kom Jonas, en kille från Sundsvall ner hit också. Jag och Karin "träffade" honom och hans bror på planet hem från England. Vi pratade aldrig, utan vi skrev lappar och vi hade askul. Sen så hade han fått våran MSN, och på den vägen är det. Riktigt kul! Jag var med och hämtade upp honom och jag hoppas få träffa honom mer imorn. Hoppas Karin hör av sig, smart vore ju om jag hörde av mig. Vi får ta det imorn. Men det vore kul. 

Och nu ska jag ta och sova. Upp tidigt imorn igen, jobbet kallar. Det är riktigt kul för jag gillar mitt jobb. Det är kanske inte så kul att gå upp, men det är riktigt kul att jobba. Mycket kul!

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0