Badhuset

Förmiddagen spenderades med Schwester i Badhuset. Och vi har inget roligt badhus. Det skulle behövas byggas ut, med nya grejer på ett större område. Vi har typ inget, en rutschbana, en vågbassäng, en bubbelpool, en simbassäng med trampoliner på 3 och 1 meter och en lite bassäng frö dom yngre simmarna. Simbassänger skulle vi ha fler, med tanke på hur många som simmar och hur många som vill. Och äventyrsdelen borde byggas större, för alla åldrar. Jag kände mig verkligen gamal idag, det var jag 19 år, och alla andra på 14 år och neråt. Men det var kul att prata och skoja med Björn. En gamal simmare som man lixom växt upp med, typ. En rikgit kul kille! Men nästa gång åker han i vattnet, och den andra också. HAHA! Som dom skvätte vatten. Hämd!

Sen på vägen hem så mötte jag Zebbe och Tobbe. Mycket trevlig killar. Går i min klass också. Hoppas vi kommer träffas massor även när skolan är slut sen. Och innan jag och Linda hoppade på bussen drog vi till Spicy Hot och köpte nr 14, stekta nudlar med fläsk och kyckling, MUMS vad gott det var! Det satt vi och mumsade på medans vi kollade på Melrose place. HAHA! En rikgit mysdag idag alltså, och jag som skulle ha börjat med min engelska. Menmen. Får ta det i helgen, eller nått.

Dessutom blir det en helkväll med matprogram ikväll, först är det "halv åtta hos mig", sen är det "du är vad du äter" och sist men inte minst är det "vad blir det för mar" med Per Morberg. Haha. Vilken latmask jag är!


KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0