Alla rätt idag!

Idag blev jag finally klar med engelskan, som ska in senast imorn, men jag kunde ju då lämna in den idag, och det känns så bra! Det är som om en 100 kilos tyngd har runnit av mig. Nu har jag mitt muntliga föredrag att skriva också. Men det ska nog gå bra. Sen så är det ju mitt svenskaföredrag också. Och så har jag ju matten, always. Men det ska nog ordna sig.

Sen så fick jag 94 ord rätt av 100 på engelska. Det var jättekul, och det kändes jättebra. Jag kanske kan bli engelskalärare i alla fall. HHAHA!

Sen så gick kvällen i restaurangen tokbra också. Det var inte så svåra grejer i och för sig, jag var på förrätter och gjorde tzatsiki, vinägrett och skivade älg. Och städade. Riktigt kul kväll! Jag har hamnat i en riktigt bra grupp, vi har tokkul, eller i alla fall så jag JAG tokkul!

Men nu ska jag kolla klart på Batman på 6an och sen sova, jag skulle inte ha bläddrat bland kanalerna... då hade jag varit i säng nu. HAHA!

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer
Alexandra

Hej. jaha här nämns inte att man indag hasr mottagit ett samtall från mig med ;) haha. jaha vad e det för grupp du har hamnat i då?? kramar i massor <33

2009-02-13 @ 00:07:50
URL: http://mrsalex.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0