100-dagarsfesten

Jag fick tag på biljett till 100-dagarsfesten i alla fall. Och tur att jag gick för jag hade gryyymt kul! Det var trångt och rökigt och jag drack inte ihjäl mig (skulle ju faktiskt till skolan idag, och jag kom dit) men det var glad och härlig stämning. En riktigt kul kväll med vänner och helt okända människor, eller okända är dom kanske inte, man ser dom i korridorerna och i skolkatalogen(!).

Jag vill bara tala om att Engelskan blev klar innan jag gick ut och föredraget gick bra, jag fick G. Jag var väligt nervös, jag har ju fobi för att prata inför grupp, men det gick faktist väldigt bra!

Tokbra kväll! Även om det var liiite tungt att komma upp i morse... Det kändes som att jag precis hade somnat när mobilen väckte mig. Men jag har tagit mig igenom dagen, den har varit lite seg, men den har varit bra. Man kan inte dra ut och festa mitt i veckan! Men nu så kan jag ju inte jobba i helgen så det får vara värt det ändå. Shit, vad ska jag göra i helgen?! Inget jobb att gå till! Nu blev jag deppig igen. Det kommer och går... Hur ska det bli i framtiden? I sommar? Jag måste prata med dom tror jag. Håller tummarna! 

KRAM 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0